چطوری میشه

SliceWP: برنامه وابسته خود را با وردپرس مدیریت کنید

SliceWP: برنامه وابسته خود را با وردپرس مدیریت کنید

راه اندازی یک وب سایت وردپرس کار سختی است. به غیر از طراحی کل چیز و افزودن محتوا، باید سایت خود را مدیریت کنید و مهمتر از همه، ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.

اکنون، بازاریابی برای صاحبان سایت وردپرس چالش برانگیز است. اگر راه خود را در مورد سئو نمی دانید، باید روی تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید. اگر این فنجان چای شما نیست، باید به سایت‌های دیگر دسترسی داشته باشید و تعداد زیادی وبلاگ مهمان بنویسید تا این موضوع به گوش برسد.

به عبارت دیگر، بازاریابی موفقیت آمیز یک سایت وردپرسی می تواند شما را دیوانه کند، مگر اینکه، البته، شما افراد دیگری این کار را برای شما انجام دهند. اینجا جایی است که یک برنامه وابسته وارد می شود.

یک برنامه وابسته مانند داشتن یک تیم فروش است، بدون اینکه واقعاً تیم فروش داشته باشد. منظور من این است که شما افرادی دارید که محصولات/خدمات شما را بازاریابی می کنند، اما فقط زمانی پرداخت می کنید که آنها فروش موفقی داشته باشند.

به طور معمول، کسب و کارها یک تیم فروش کامل را استخدام می کنند یا آگهی می خرند، اما هر یک از این روش ها پرهزینه است. از طرف دیگر یک برنامه وابسته کاملا مقرون به صرفه است. شما فقط پس از فروش به شرکت های وابسته خود پول پرداخت می کنید. اگر شرکت وابسته فروش را انجام ندهد، یک سکه هم پرداخت نمی‌کنید.

اما ایجاد یک برنامه وابسته عالی کار دشواری است به خصوص اگر نمی توانید برای نجات جان خود کدنویسی کنید. اینجاست که یک افزونه وابسته مانند SliceWP – موضوع بررسی امروز – وارد می شود.

SliceWP یک افزونه درخشان وردپرس است که به هر صاحب وب سایت، مبتدی یا با تجربه، کمک می کند تا یک برنامه وابسته قوی ایجاد کند که در خلبان خودکار کار می کند. اگر می خواهید یک برنامه وابسته به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید، SliceWP دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

بدون مقدمه، اجازه دهید شروع کنیم زیرا چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد.

SliceWP چیست؟

slicewp affiliate plugin for wordpress

بنابراین، بچه ها، این حیوانی که به آن SliceWP می گوییم چیست؟ و دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ خوب، SliceWP، همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، یک افزونه وردپرس است که به شما کمک می کند تا یک برنامه وابسته ایجاد کنید. این فقط با وردپرس کار می کند، به این معنی که نمی توانید از این افزونه برای ایجاد یک برنامه وابسته برای سایر سازندگان وب سایت مانند Wix یا Squarespace استفاده کنید.

زاییده فکر دو برادر – Mihai’s – SliceWP یک راه حل بازاریابی وابسته ناب و بدون درهم و برهم است که برای فروشگاه های آنلاین و سایت های عضویت ساخته شده بر روی وردپرس طراحی شده است. بر خلاف بسیاری از راه حل های بازاریابی وابسته در حال حاضر در بازار، SliceWP راه اندازی و استفاده آسان است. این دارای رابط های کاربری زیبایی است که شما و شرکت های وابسته شما آن را دوست خواهید داشت.

با این وجود، این افزونه تمام ویژگی‌ها و گزینه‌هایی را که برای اجرا و مدیریت یک برنامه وابسته مانند حرفه‌ای‌ها نیاز دارید، به شما ارائه می‌دهد. چه نیاز به پرداخت انبوه به شرکت‌های وابسته خود داشته باشید یا کسب و کار خود را با گزارش‌های دقیق توسعه دهید، SliceWP فقط ابزارهایی را به شما ارائه می‌کند که برای اوج گرفتن مانند عقاب نیاز دارید.

عاشق سادگی و سهولت استفاده از SliceWP است. من خیلی سریع توانستم آن را تنظیم کنم و همه چیز مانند یک طلسم کار می کند! – Roland Murg از WP Booking System

من این افزونه را سوار کردم و کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم. علاوه بر افزونه اصلی، شما همچنین تعداد زیادی افزونه شگفت‌انگیز دریافت می‌کنید تا برنامه وابسته خود را شارژ کنید و در نتیجه کسب و کار آنلاین خود را توسعه دهید. من مطمئن هستم که شما این پسر بد را دوست خواهید داشت.

با این وجود، اجازه دهید نگاهی به ویژگی‌هایی که با افزونه‌های وابسته وردپرس دریافت می‌کنید بیاندازیم.

افزونه SliceWP Affiliate برای وردپرس: ویژگی ها

slicewp wordpress affiliate plugin features

بنابراین، SliceWP از نظر ویژگی‌ها چه چیزی را ارائه می‌کند؟ خوب، این افزونه پر از هر چیزی است که از یک برنامه بازاریابی وابسته انتظار دارید. شما چندین ویژگی دارید، اما در تلاش برای رشد کسب‌وکارتان، هیچ چیز مانع شما نمی‌شود.

اینجا چیزی است که باید انتظار داشت.

  • شرکت‌های وابسته نامحدود – آسمان با SliceWP محدودیت دارد. این افزونه به شما کمک می کند تا جایی که می توانید شرکت های وابسته را مدیریت کنید. مطلقا هیچ محدودیتی وجود ندارد. 10 یا 1000 شرکت وابسته را به برنامه اضافه کنید، SliceWP حجم کار را به خوبی انجام خواهد داد.
  • ثبت نام وابسته قابل تنظیم فرم – SliceWP به شما امکان می دهد فرم ثبت نام وابسته خود را سفارشی کنید تا داده های مورد نیاز خود را بدون رفت و برگشت جمع آوری کنید. چه به جزئیات حساب بانکی، شماره تلفن، آدرس ایمیل و موارد دیگر نیاز داشته باشید، می‌توانید فیلدهای نامحدودی را به فرم ثبت نام خود اضافه کنید.
  • فرایند تایید وابسته – افزونه وابسته SliceWP برای وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که به صورت دستی شرکت‌های وابسته را بررسی کنید. این بدان معناست که شما می توانید تنها با بهترین شرکت های وابسته کار کنید و جوکرها و کلاهبرداران را دور نگه دارید. بهترین بخش این است که می‌توانید با یک سوئیچ ساده، شرکت‌های وابسته را به‌طور خودکار تأیید کنید تا در زمان صرفه‌جویی کنید و پول بیشتری کسب کنید.
  • اشتراک گذاری اجتماعی وابسته – رسانه های اجتماعی یک تجارت بزرگ هستند. به لطف SliceWP، می‌توانید دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی را به صفحات حساب شرکت‌های وابسته خود اضافه کنید تا شرکت‌های وابسته شما بتوانند محصولات شما را مستقیماً از حساب‌های خود تبلیغ کنند. چقدر جذاب؟
  • کدهای کوپن وابسته – کوپن‌ها با تشویق خریداران شما مانند جادو عمل می‌کنند. SliceWP به شرکت‌های وابسته شما اجازه می‌دهد تخفیف‌هایی را به مشتریان ارائه دهند، که باعث فروش بیشتر برای شما می‌شود. این یک چیز برد-برد است.
  • ادغام یکپارچه با ابزارهای مورد علاقه خود – می توانید SliceWP را با WooCommerce، Easy Digital Downloads، MemberPress، اشتراک اعضای پولی، Paid Membership Pro، GetPaid و Studiocart ادغام کنید

موارد بیشتری وجود دارد…

  • نرخ کمیسیون سفارشی وابسته – همه شرکت های وابسته یکسان ساخته نمی شوند. آن مردی وجود دارد که تجارت زیادی را به سمت شما هدایت می کند و می تواند از کمیسیون بالاتری بهره مند شود. SliceWP به شما اجازه می دهد تا نرخ کمیسیون سفارشی را برای هر شرکت وابسته تنها با چند کلیک ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید نرخ کمیسیون سفارشی برای محصولات خاص ارائه دهید.
  • صفحات وابسته اختصاصی – شرکت های وابسته خود را در جریان و با صفحات اختصاصی هیجان زده نگه دارید. شرکت‌های وابسته شما می‌توانند روند تلاش‌های وابسته‌شان را پیگیری کنند و به لطف صفحات زیبا و منظم، همه چیز را پیگیری کنند.
  • پرداخت‌های انبوه PayPal – اگر سیستم مناسبی نداشته باشید، پرداخت به شرکت‌های وابسته دردسرساز است. افزونه وابسته SliceWP برای وردپرس به شما این امکان را می دهد که با یک کلیک راحت از داشبورد مدیریت وردپرس خود، به همه شرکت های وابسته پرداخت کنید.
  • نرخ کمیسیون های تکرارشونده – با ارائه کمیسیون هر بار که اشتراکی تمدید می شود، شرکت های وابسته سطح بالای خود را برای مدت طولانی تری نگه دارید. این برای سایت های عضویت یا هر کسب و کار مبتنی بر اشتراک عالی کار می کند.
  • کمیسیون مادام‌العمر – اگر پیشنهاد کمیسیون‌های مکرر برای شما مناسب نیست، SliceWP به شما امکان می‌دهد مشتریان را به شرکت‌های وابسته مرتبط کنید و به آن‌ها برای تمام خریدهای آتی انجام‌شده توسط مشتریان مرتبط پاداش دهید.
  • بدون کارمزد کمیسیون – پس از نصب SliceWP در سایت وردپرس خود، هیچ هزینه اضافی نخواهید داشت

و بیشتر…

  • اعلان‌های ایمیل قابل تنظیم – SliceWP به شما امکان می‌دهد اعلان‌های ایمیل سفارشی ایجاد کنید که نشان‌دهنده نام تجاری شما باشد. وابستگان خود را در جریان نگه دارید و کاری کنید آنها احساس کنند عضوی از خانواده شما هستند.
  • ردیابی دقیق – SliceWP آمار و گزارش‌های بی‌درنگ را به شما ارائه می‌دهد تا از عملکرد شرکت‌های وابسته خود مطلع شوید. می‌توانید گزارش‌های خود را بر اساس تاریخ فیلتر کنید تا یک نمای کلی از نحوه عملکرد برنامه وابسته خود داشته باشید.
  • پیوندهای وابسته سفارشی – پیوندهای وابسته شما نیازی به ظاهر ساده ندارند. به لطف SliceWP، می‌توانید پیوندهای وابسته سفارشی ایجاد کنید که به شرکت‌های وابسته شما کمک می‌کند بدون توجه به جایی که پیوندها را به اشتراک می‌گذارند بدرخشند.
  • کوکی سفارشی مدت – اکنون، می‌توانید مدت کوکی سفارشی را تنظیم کنید، که به عنوان انگیزه‌ای برای شرکت‌های وابسته برتر برای پیوستن به برنامه شما عمل می‌کند.
  • 30 روز ضمانت بازگشت وجه – می‌توانید SliceWP را به مدت 30 روز بدون هیچ خطری تست کنید.
  • پشتیبانی در سطح جهانی – گیر کرده اید؟ تیم پشتیبان SliceWP پشتیبانی شگفت انگیز و سریع مشتری را ارائه می دهد.

با ویژگی‌هایی که در راه نیستند، اجازه دهید بفهمیم SliceWP چقدر هزینه دارد.

افزونه SliceWP Affiliate برای وردپرس: قیمت گذاری

slicewp pricing

هزینه SliceWP چقدر است؟ خوب، توسعه دهندگان چند گزینه قیمت گذاری آسان را به شما پیشنهاد می کنند. شما سه (3) برنامه سالانه و سه (3) برنامه مادام العمر دارید.

  • Basic – این طرح فقط 99 دلار در سال هزینه دارد و ابزارهای اولیه ای را که برای اجرای برنامه وابسته خود نیاز دارید به شما ارائه می دهد. مجوز برای یک سایت وردپرس در نظر گرفته شده است و هشت (8) افزونه را به شما ارائه می دهد.
  • Pro – این طرح سالانه تنها 169 دلار عرضه می شود. همه چیزهایی را که برای ارتقای برنامه وابسته خود به سطح بعدی نیاز دارید به شما ارائه می دهد. این طرح برای یک سایت در نظر گرفته شده است و همه 15 افزونه را به شما ارائه می دهد.
  • Pro Plus – این طرح که 259 دلار در سال هزینه دارد، برای آژانس‌ها، توسعه‌دهندگان و فریلنسرها عالی است. این مجوز 10 وب سایت، همه 15 افزونه و پشتیبانی VIP را پوشش می دهد.

اگر مایل به پرداخت سالانه نیستید، می‌توانید هر یک از سه (3) مجوز مادام العمر را دریافت کنید. آنها عبارتند از:

  • Basic – مجوز مادام العمر برای یک بار هزینه ۲۴۹ دلار است. این برای یک وب سایت در نظر گرفته شده است و هشت (8) افزونه را به شما ارائه می دهد.
  • Pro – این طرح یک بار به شما 429 دلار بازگرداند. مجوز برای یک وب سایت واحد در نظر گرفته شده است و همه 15 افزونه را به شما ارائه می دهد.
  • Pro Plus – برای یک بار هزینه ۶۴۹ دلاری، طرح Pro Plus را دارید که ۱۰ وب‌سایت، همه ۱۵ افزونه و پشتیبانی VIP را پوشش می‌دهد.

همه مجوزهای معتبر به‌روزرسانی خودکار رایگان دریافت می‌کنند. همیشه می‌توانید مجوز خود را ارتقا دهید (و از تخفیف زیادی برخوردار شوید ) و هر زمان که بخواهید لغو کنید. اگرچه ممکن است هرگز به آن نیاز نداشته باشید، همیشه می‌توانید ظرف 30 روز پس از خرید درخواست بازپرداخت کنید. می توانید با استفاده از کارت خود یا از طریق PayPal پرداخت کنید.

و مثل همیشه، با طرحی پیش بروید که برای نیازهای تجاری شما مناسب است.

بنابراین، اجازه دهید افزونه را راه‌اندازی و آزمایش کنیم.

نحوه راه اندازی افزونه SliceWP وردپرس وابسته

پس از خرید مجوز خود، به حساب SliceWP خود بروید و برای دانلود افزونه و افزونه‌ها روی دانلودهای فایل کلیک کنید:

slicewp file downloads

برای باز کردن قفل طیف کامل ویژگی‌ها، به همه افزونه‌ها نیاز دارید.

بعد، وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید و مانند شکل زیر به افزونه‌ها > افزودن جدید بروید.

installing slicewp affiliate wordpress plugin

بعد، روی دکمه افزونه آپلود کلیک کنید:

upload slicewp affiliate plugin for wordpress

ابتدا باید افزونه هسته SliceWP را نصب و فعال کنید. افزونه اصلی را از سیستم خود انتخاب کنید و روی دکمه اکنون نصب کنید کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

install slicewp

پس از آن، فعال کردن افزونه را بزنید:

activate slicewp

بعد، به SliceWP در منوی مدیریت وردپرس خود بروید و روی تنظیمات کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

slicewp settings

بعد، کلید مجوز خود را از حساب SliceWP خود کپی و جایگذاری کنید و روی دکمه  ثبت نام کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

SliceWP License

به پایین بروید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید:

SliceWP Save Changes

اکنون، فقط باید چند تنظیمات را پیکربندی کنیم و کار ما تمام شد. در همان صفحه، مطابق شکل زیر، روی برگه ابزارها کلیک کنید.

SliceWP Tools

پس از آن، به پایین بروید و روی دکمه  Setup Wizard کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

slicewp setup wizard

با انجام این کار جادوگر راه اندازی SliceWP راه اندازی می شود. بعد، پلتفرم مورد علاقه خود را انتخاب کنید. من با WooCommerce کار می کنم، بنابراین همانطور که در زیر نشان داده شده است، این چیزی است که انتخاب می کنم.

SliceWP - Setup Wizard

در پایین صفحه، روی دکمه ادامه کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید. در صفحه بعدی، نرخ کمیسیون، مدت کوکی، ارز خود را وارد کرده و ثبت شرکت وابسته را فعال کنید. پس از اتمام، روی ادامه کلیک کنید.

SliceWP Setup Wizard

بعد، صفحات وابسته خود را انتخاب کنید (افزونه به طور خودکار آنها را ایجاد می کند) و روی ادامه کلیک کنید:

SliceWP Pages

پس از آن، اعلان‌های ایمیل را فعال کنید و روی ادامه کلیک کنید:

SliceWP Email Notifications

در صفحه بعدی، روی دکمه بازدید از داشبورد کلیک کنید. اگر مایل هستید، می‌توانید در خبرنامه SliceWP مشترک شوید یا به گروه فیسبوک آنها بپیوندید.

SliceWP Final Step

اگر به صفحات > همه صفحات بروید، همه صفحات جدیدی را که SliceWP به طور خودکار ایجاد کرده است، خواهید دید. به طور پیش فرض، سه صفحه وجود دارد: صفحه حساب، ثبت نام و بازنشانی رمز عبور:

SliceWP Pages

اکنون که تنظیمات اولیه را از دست داده‌ایم، اجازه دهید ببینیم که افزونه‌های ممتاز چه چیزی ارائه می‌دهند. هر افزونه را مانند یک افزونه معمولی نصب و فعال کنید. با انجام این کار، تمام ویژگی هایی که برای اجرای برنامه وابسته خود بدون مشکل نیاز دارید فعال می شود.

در اینجا افزونه های موجود است.

کوپن های وابسته

افزونه به شما امکان می دهد یک شرکت وابسته را با یک کد کوپن خاص مرتبط کنید. هنگامی که مشتری از طریق کد کوپن خرید می کند، می توانید به آن وابسته خاص کمیسیون پرداخت کنید. در پایان روز، همه برنده می شوند. مشتری تخفیف دریافت می کند، شرکت وابسته کمیسیون دریافت می کند و شما فروش را دریافت می کنید.

ایجاد کد کوپن برای شرکت های وابسته شما بسیار آسان است. اگر از WooCommerce واقعاً مانند شما استفاده می کنید، به سادگی به Marketing > Coupons در منوی مدیریت وردپرس خود بروید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

SliceWP Coupons

بعد، روی دکمه افزودن کوپن کلیک کنید:

SliceWP Coupon

در صفحه بعدی، جزئیات کوپن خود را وارد کنید و سپس شرکت وابسته ای را که می خواهید با آن کوپن خاص مرتبط کنید، مطابق شکل زیر انتخاب کنید.

SliceWP Add New Coupon

پس از آن، کوپن خود را منتشر کنید و آن را با شرکت وابسته خود به اشتراک بگذارید. به سادگی A، B، C.

اگر از پلتفرم دیگری استفاده می‌کنید، مانند یک عضو حرفه‌ای با پرداخت پول، لطفاً .

فیلدهای وابسته سفارشی

افزونه Custom Affiliate Fields به شما امکان می دهد هر تعداد فیلد سفارشی را به صفحات ثبت نام و حساب خود اضافه کنید که صلاح می دانید. به این ترتیب، می توانید اطلاعاتی را که برای موفقیت برنامه وابسته خود نیاز دارید، جمع آوری کنید. پس از نصب و فعال کردن افزونه، مانند شکل زیر به SliceWP > تنظیمات بروید.

SliceWP Settings

بعد، روی برگه فیلدهای وابسته کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

SliceWP Affiliates Fields

بعد، می‌توانید فیلدها را اضافه، ویرایش یا حذف کنید تا زمانی که:

را رها کنید

SliceWP Affiliates Custom Fields

دوباره، به سادگی A، B، C.

Slug وابسته سفارشی

این برافزا به شما امکان می‌دهد اسلاگ‌های سفارشی تنظیم کنید یا موارد تصادفی را برای شرکت‌های وابسته خود ایجاد کنید تا پیوندهای ارجاع وابسته را سفارشی کنید. پیوند پیش‌فرض وابسته چیزی شبیه به https://example.com/?aff=10 است. 

با Slug وابسته سفارشی، پیوند وابسته می‌تواند چیزی شبیه https://example.com/?aff=JohnDoe باشد. همانطور که می بینید، پیوند دوم شخصی تر از گزینه پیش فرض است.

برای فعال کردن افزونه، مانند شکل زیر به SliceWP > تنظیمات بروید.

SliceWP Settings Ref

از برگه عمومی، روی Allow Sitewide Slug Creation تغییر دهید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

SliceWP Slug

برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله اسلاگ وابسته سفارشی را بررسی کنید .

کمیسیون مادام العمر

افزونه Lifetime Commissions به شما امکان می‌دهد مشتریان را به شرکت‌های وابسته پیوند دهید و برای تمام خریدهای آتی که توسط این مشتریان مرتبط انجام می‌شوند، به شرکت‌های وابسته خود پاداش دهید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، به تنظیمات SliceWP خود بروید. در برگه عمومی، روی فعال کردن Sitewide و پیوند دادن مشتریان در هنگام ثبت نام، مانند تصویر زیر، تغییر وضعیت دهید.

SliceWP Settings WordPress

فراموش نکنید که نرخ کمیسیون مادام العمر خود را تعریف کنید و تغییرات خود را ذخیره کنید.

کمیسیون های رهبری

SliceWP را به فرم تماس خود وصل کنید و هنگامی که بازدیدکنندگان ارجاع شده فرم را ارسال کردند به شرکت های وابسته خود پاداش دهید. در زمان نگارش، افزونه Lead Commissions فقط با Gravity Forms و Ninja کار می‌کند. فرم ها.

کمیسیون های مکرر

افزونه به شما امکان می‌دهد برای پرداخت‌های مکرر که توسط یک اشتراک فعال انجام می‌شود، به شرکت‌های وابسته پاداش دهید. برای فعال کردن افزونه، به برگه  SliceWP > تنظیمات > عمومی بروید و روی Enable Sitewide، مطابق شکل زیر، آن را تغییر دهید.

SliceWP Recurring

پرداخت های PayPal

این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که مستقیماً از داشبورد مدیریت وردپرس خود به صورت انبوه به شرکت‌های وابسته خود پرداخت کنید. برای فعال کردن افزونه، باید پی پال را به SliceWP متصل کنید، همانطور که در این مقاله توضیح داده شده است. . این کار آسانی است، پس نگران نباشید.

نرخ کمیسیون محصول

این افزونه به شما کمک می‌کند تا نرخ کمیسیون جهانی را با نرخ‌های کمیسیون سفارشی برای هر محصول یا اشتراک لغو کنید. این افزونه با WooCommerce، Easy Digital Downloads، GetPaid، عضویت های پولی سازگار است. Pro، و MemberPress، در میان دیگران.

گزارش‌ها

این افزونه SliceWP به شما امکان می‌دهد عملکرد شرکت‌های وابسته و معیارهای کلیدی خود را برای کمک به بهبود برنامه بازاریابی وابسته خود ردیابی کنید.

برای مشاهده گزارش‌های خود، به سادگی به SliceWP > گزارش‌ها بروید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

SliceWP Reports

شناسه شروع وابسته

افزونه به شما امکان می‌دهد شناسه‌ای را که در آن ثبت‌نام‌های جدید شروع می‌شود، سفارشی کنید. به عنوان مثال، 201، به جای پیش فرض 1.

پس از نصب و فعال‌سازی افزونه، به SliceWP > تنظیمات > برگه عمومی بروید. سپس، می‌توانید به راحتی شناسه شروع پیش‌فرض را مطابق شکل زیر تنظیم کنید.

SliceWP Start ID

ردیابی بین سایتی

این افزونه به شما امکان می دهد ارجاعات وابسته را از یک وب سایت وردپرس دیگر به وب سایت اصلی تجارت الکترونیک خود ردیابی کنید.

به عبارت دیگر، اگر چنین تنظیماتی دارید، افزونه ردیابی متقاطع پلی بین  سایت بازاریابی و سایت تجارت الکترونیک شما است.

برای فعال کردن افزونه، باید آن را در سایت بازاریابی خود نصب کنید. سپس، به منطقه مدیریت سایت بازاریابی > تنظیمات > ردیابی ارجاع بین سایتی بروید.

پس از آن، سایت تجارت الکترونیکی URL خود را در قسمت URL وب سایت هدف وارد کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

SliceWP Affiliate Tracking

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزونه، به ردیابی بین سایتی.

صادرات داده

این افزونه به شما امکان می‌دهد تا شرکت‌های وابسته، کمیسیون‌ها، پرداخت‌ها و تعداد بازدیدها را از یک فایل CSV صادر کنید.

برای صادر کردن داده‌های خود، به SliceWP > تنظیمات > ابزارها (برگه):

بروید

SliceWP Data Export

بعد، داده‌هایی را که می‌خواهید صادر کنید انتخاب کنید و روی دکمه صادر کردن همانطور که در بالا نشان داده شده است کلیک کنید.

اشتراک اجتماعی وابسته

افزونه به شرکت های وابسته شما امکان می دهد محصول شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به حساب وابسته اضافه می کند.

برای فعال کردن افزونه، به SliceWP > تنظیمات > برگه عمومی بروید. سپس به پایین بروید و دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی مورد نیاز خود را فعال کنید. شما حتی می توانید مانند تصویر زیر یک پیام سفارشی برای توییتر اضافه کنید.

SliceWP Share

فراموش نکنید که تنظیمات خود را در پایین صفحه ذخیره کنید.

تبدیل سفارشی

از افزونه Custom Conversion برای ثبت کمیسیون در هنگام استفاده از راه حل پرداختی که مستقیماً با SliceWP ادغام نمی شود، استفاده کنید.

بعد از نصب و فعال کردن برافزا، کافی است برای ردیابی همه تبدیل‌ها، کد کوتاه [slicewp_custom_conversion] را در صفحه پرداخت خود اضافه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزونه، لطفاً این مقاله تبدیل سفارشی را بررسی کنید< /a>.

نرخ کمیسیون وابسته

افزونه به شما امکان می دهد نرخ کمیسیون سفارشی را برای هر یک از شرکت های وابسته خود تعیین کنید تا پیش فرض های جهانی را لغو کنید. برای تنظیم نرخ‌های کمیسیون سفارشی وابسته، به SliceWP > وابسته‌ها بروید:

SliceWP Rates

بعد، مطابق شکل زیر، روی یک وابسته خاص کلیک کنید.

SliceWP WordPress

پس از آن، به پایین بروید و نرخ کمیسیون وابسته سفارشی خود را مطابق شکل زیر تنظیم کنید.

SliceWP Affilaites

و بس 🙂 فراموش نکنید که تغییرات خود را در پایین صفحه ذخیره کنید 🙂

نتیجه گیری

بازاریابی وب سایت وردپرس شما وجود دارد، اما با راه حلی مانند SliceWP، می توانید از قدرت بازاریابی وابسته استفاده کنید تا کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید.

افزونه وابسته مورد علاقه شما کدام است؟ آیا قبلا SliceWP را امتحان کرده اید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

حبابی را بپاشید 🙂

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا